Digital Elevcentral

Du loggar in på elevcentralen. https://stroptima.se/start
För att kunna logga in på elevcentralen måste du vara ansluten på en trafikskola.
Du kan även ladda ner appen  på App Store eller Google Play och skapa ditt konto den vägen.

Regler för Göta-Lorensberg bilskola

Avbokning av körlektion/körlektioner ska vara gjord senast 24 timmar före bokad körlektion. Detta gäller på samtliga körtider och alla dagar.

Händer något akut, t ex att du blir sjuk samma dag som du har bokat körlektion ring då så snart du kan så att vi kan försöka få in en annan elev på din tid. Vi gör alltid vårt bästa för att försöka ordna detta. Kan vi ändå inte lösa så att någon annan kan ta över din körtid debiteras du enligt ordinarie prislista för den körlektion/de körlektioner som avbokas sent.

Kan du visa upp ett giltigt intyg på sjukdom, skada etc. från läkare, skola eller arbete debiterar vi självklart inte körlektionen, men det räcker alltså inte med ett intyg från förälder, kompis eller liknande.

Avbokning sker smidigast på elevcentralen, du kan även ringa oss för att avboka (svarar vi inte, har stängt etc. kan du lämna meddelande på telefonsvararen). Du kan självklart komma förbi kontoret för att avboka i receptionen eller mejla till oss.

Info@gotalorensbergbilskola.se

Digital körkortsbok

Den digitala teorin hittar du på  körkortboken.se
Här kan du se vad det finns för olika alternativ gällande teorin.
Det finns också en YouTube sida att titta på, ang. körkortsteorin youtube.com/watch
Naturligt vis kan du köpa en fysisk bok hos oss på bilskolan om så önskas.